Template by:
Free Blog Templates

SELAMAT DATANG KE MONAVIE 1MALAYSIA


Negara-negara yang telah dilancarkan:

USA, Canada, France, UK, Mexico, Pouerto Rico, Monaco, Brazil, Israel, Netherland, Poland, Australia & New Zealand.

Asia - Japan & Singapore dan sekarang MALAYSIA

MALAYSIA - Akan dilancarkan hujung January 2010. Beribu pejabat di Bangsar, Kuala Lumpur.

MAKLUMAT PENTING:

- Dilancarkan di US 2005 – $1BILLION dalam masa 3 tahun jualan dan tahun ini sahaja sudah hampir $1billion.

- Satu-satunya syarikat dalam industry ini yang mana jualannya mencecah $1bn dalam masa 3 tahun. Tiada ada syarikat yang sepantas dan secepat ini. Hampir 200 orang daripada 500 orang pendapatan MLM tertinggi di dunia dari syarikat ini.

- Produk yang simple gabungan ekstraks 18 buah pati buah-buahan terbaik dunia dengan kandungan bermutu vitamin, pyhtonutrients, dietary fiber, trace minerals, complex carbohidrat, amino acid, protein dan omega 3,6,9.

- Baik untuk kesihatan dan menyembuhkan penyakit seperti Kencing manis, Darah Tinggi, Kolestrol Tinggi, Sakit Jantung, Kanser, Gastrik, Sakit Belakang, Masalah Urat Saraf, Sakit Sendi, Penyakit Kulit, Letih Lesu, Strok / Lumpuh, Resdung, Asthma, Buasir, Buah Pinggang, Jangkitan Faraj, Sembelit, Otot Kejang dan Awet Muda.

- Disahkan HALAL oleh PPIM (Persatuan Pengguna Islam Malaysia). Pengesahan JAKIM masih dalam proses. Bebas dari segala jenis dadah serta tiada kesan sampingan.

- Terbit dalam: Majalah FORTUNE, Newsweek, Inc 500 (Inc Magazine, Sept 2009 - No. 1 di US dalam Kategori Food & Baverage Industri, No. 3 in Top 500 Hasil Pendapatan, No. 18 dlm 500 syarikat terbaik). Juga diterbit dlm perbagai majalah dan penyiaran di US dan di Eropah.

- SEKARANG. Pelancaran diseluruh dunia. Terbaru di Australia, Singapore, Brazil, Japan, Israel and Mexico.

MALAYSIA pra pelancaran. Selepas ini HONG KONG, Taiwan, South Korea, Germany dan lain negara di tahun 2010.


APA ITU MONAVIE

APA ITU MONAVIE
Monavie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan 18 jenis buah-buahan terpilih dan terbaik dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita. Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit. Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit. Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat, Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi. Monavie baru diperkenalkan pada 2005 di Amerika Syarikat tetapi telah berkembang dan mendapat pengiktirafan dengan begitu pesat dan pantas di Amerika Syarikat dan Eropah. Rebutlah peluang untuk menjadi pengedar terawal di Asia khususnya di Malaysia.

MENGAPA PERLUNYA MONAVIE

Badan kita setiap hari terdedah kepada pencemaran udara dan makanan. Setiap kali itulah bahan- bahan pencemaran ini akan terkumpul dalam badan kita sedikit demi sedikit, dan membentuk radikal-radikal bebas yang membentuk pelbagai penyakit dalam badan kita. MonaVie merupakan makanan tambahan yang menghasilkan unsur-unsur anti-oksida yang tinggi yang berupaya melawan, mengurang dan menyahkan radikal-radikal bebas dalam badan kita. Di samping itu, ia membekalkan nutrient-nutrient yang tinggi dan berkualiti yang tidak terdapat dalam makanan tambahan yang lain, untuk memberi dan membekalkan tenaga yang optimun untuk badan kita.

KHASIAT MONAVIE

Monavie - Mengandungi-
1. Anthocyanins (Antioksidan)
2. Protein Omega Fatty Acids (Omega 3, 6, 9)
3. Phytosterols
4. Polyphenols
5. Fiber
6. Vitamins - B1, B2, C, E, Niacin
7. Minerals - Iron, Calcium, Phosporus, Copper, Cobalt, Chromium, Manganase

a. Anthocyanins (Antioksidan)

Anthocyanins adalah flavonoid pigments yang dihasilkan oleh tumbuhan. Anthocyanins memberikan warna (ungu gelap) pigmentation yang cantik dan menyerlah kepada buah Acai untuk menarik perhatian manusia & haiwan.Anthocyanins bertindak sebagai pelindung matahari (sunscreen) kepada buah Acai.

Pokok Acai yang tinggi dan hidup subur di hutan Amazon menjadikan buah Acai terdedah kepada cahaya matahari yang sangat terik dan menyebabkan ia mengalami tekanan terhadap sinaran ultra-violet.Sinaran UV akan menggalakkan pembentukan radikal bebas di dalam buah Acai, disinilah Anthocyanins bertindak memerangi radikal bebas tersebut.
Apa yang menariknya ialah semua ciri-ciri antioksidan yang terdapat pada Anthocyanins akan kekal walaupun ia telah dimakan oleh organisma lain termasuklah manusia.

Kesimpulannya Anthocyanins bertindak sebagai pelindung sinaran UV kepada buah Acai, ia juga bertindak sebagai pelindung sinaran UV kepada kulit manusia.

b. Anthocyanins - French Paradox

Berdasarkan amalan pemakanan yang tinggi gula, lemak, nicotine, kopi, gandum bagi kebanyakan orang Perancis boleh mengakibatkan mereka mendapat penyakit-penyakit kritikal seperti darah tinggi, kencing manis, kolesterol tinggi dan lain-lain. Tetapi apa yang terjadi adalah sebaliknya - mereka masih sihat tanpa penyakit walaupun mengamalkan diet yang tidak sihat, fenomena ini dipanggil French Paradox.

Apa kaitannya Anthocyanins dan French Paradox?

Pakar kajiselidik mempercayai Anthocyanins didalam red wine yang diminum oleh orang-orang Perancis telah mengurangkan risiko mereka daripada mendapat penyakit-penyakit kritikal walaupun mengamalkan diet yang tidak sihat. Oleh kerana kuantiti Anthocyanins di dalam red wine sudah cukup bagus untuk mengelakkan mereka daripada mendapat penyakit, Anthocyanins yang terkandung di dalam Acai berry adalah 30 kali ganda lebih banyak daripada red wine. Anda bayangkan lah sendiri kebaikan mengamalkan minum Jus MonaVie.

c. Omega Fatty Acids (Omega 3, 6, 9)

Acai berry kaya dengan lelemak sihat Omega 3, 6 & 9. Hampir 50% daripada kandungan Acai berry ialah lelemak sihat ini.Pada 8 September 2006, US FDA (Food and Drug Administration) telah membuat pernyataan bahawa kajian menunjukkan dengan penggunaan EPA dan DHA Omega-3 dapat mengurangkan risiko daripada serangan sakit jantung CHD (coronary heart disease). Acai berry juga kaya dengan Asid Amino dan ProteinAsid Amino adalah blok pembinaan Protein. Dalam 100g hidangan Acai berry, 8g daripadanya adalah Protein. Protein berfungsi membina tisu-tisu baru dan membaiki sel-sel yang rosak.

d. Acai berry adalah sumber Sterol tumbuhan yang cemerlang.

3 sterol tumbuhan (photosterols) telah dikenalpasti terkandung di dalam Acai berry.
i. B-Sitosterol
ii. Campesterol
iii. Sigmasterol
Kajian menunjukkan Photosterols dapat memberi manafaat terhadap tahap kesihatan jantung dan sistem penghadaman

PELUANG BERSAMA MONAVIE

Peluang Menjadi Jutawan bersama MonaVie. Jom jadi "PIONEER - Orang yang Terawal dan Perintis Memperkenalkan Jus MonaVie di Malaysia. Pelbagai bonus dan ganjaran yang sungguh lumayan menanti anda. Rebutlah peluang untuk menjadi perintis serta PENGEDAR yang terawal. MonaVie diperakui oleh banyak pakar antarabangsa sebagai produk terhebat abad ini. Dengan produk yang amat bermutu serta sistem multi-level yang sistematik dan networking yang luas memberikan pulangan serta bonus yang sungguh lumayan.

SENARAI PENDAPATAN MLM TERTINGGI DI DUNIA

SENARAI PENDAPATAN MLM TERTINGGI DI DUNIA
197 Orang Daripada 500 Pendapatan Tertinggi Di Dunia Datangnya Dari Syarikat Monavie. Click Pic For Detail
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

SYARIKAT NO. 1 DI US FOOD & BAVERAGE INDUSTRI

SYARIKAT NO. 1 DI US FOOD & BAVERAGE INDUSTRI
Click Pic for Detail

JANGAN LEPASKAN PELUANG INI. Daftar Sekarang.

Daftar Di sini - Monavie Business Register (Cara-cara Mendaftar dan Register)



PENDAFTARAN PERCUMA sudah berakhir 2009. PENDAFTARAN SEKARANG USD39 / SGD28

RM60 - Untuk Monavie Malaysia

Berlainan mengikut Business Center. Untuk Malaysia masih menggunakan Business Center Singapura. Bayaran SGD 28 atau RM68.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Jika berminat menjadi Monavie distributor. Hubungi saya atau sms ke -
012-4957412

i. Nama Penuh
ii. IC No.
iii. Email Adress
iv. Mobil No.
Anda akan dihubungi dan dilatih oleh team yang hebat dan aktif di Malaysia.
ANDA LAYAK UNTUK PENDAFTARAN PERCUMA 2010 SEKIRANYA:-

a. Order permulaan adalah 200 PV atau bersamaan dengan 2 case Monavie Original.

b. Mendaftar secara Autoship dengan pembelian minima adalah 25 PV bersamaan dengan Monavie Active Gel (1kotak = 28 packet).

(Autoship ialah apabila anda mendaftar dan membeli menggunakan kad kredit atau kad debit dan menanda sebagai autoship. Bermakna setiap 28 hari atau 1 bulan akaun kad anda akan ditolak secara automatik untuk pembelian yang anda telah tetapkan.)

Sebagai pengedar baru yang memenuhi syarat diatas, Monavie mengabaikan yuran pendaftaran tersebut.

Thursday, October 8, 2009

0 comments:

Post a Comment